CashFusion by SoftDrive

Професійні рішення у рітейлі послуг

Зв'язатися з нами

Що це

Програмний продукт для оплати роздрібних послуг і управління лояльністю, створений компанією SoftDrive.

Якщо у вас є бізнес з продажу послуг, який займає велику площу і має кілька десятків точок прибутку, то CashFusion зв'яже вас, ваше обладнання і покупця максимально ефективно. Цей продукт дуже нагадує центральну нервову систему людини - він так само важливий для вашого бізнесу. Управління лояльністю, аналіз результатів діяльності, протидія зловживанням - завдання, які успішно вирішує CashFusion з 2005 року.

CashFusion Timeline



  • 2005
    Розробка і установка системи оплати послуг і управління лояльністю CashFusion 1.0 (soft + hard). 50 автоматів і атракціонів з дисконтною програмою з карт 7-ми фізично різних рівнів
  • 2006
    Установка автоматичних інформаційних терміналів поповнення карти з розміном на жетони (for coin pusher). Реалізована можливість паралельної роботи на жетонах і картках.
  • 2007
    Розробка і установка системи оплати послуг і управління лояльністю CashFusion 2.0 (only soft), реалізована функція «Time-card» (оплата гри за часом).
  • 2008
    Реалізована синхронізація між трьома ДРЦ. У систему доданий магазин призів з ручним внесенням квитків. Розробка і установка системи оплати послуг і управління лояльністю CashFusion 2.0 (only hard) з використанням модулів передачі даних на основі технології «zigbee».
  • 2010
    До системи підключені «Arcade Game Ticket Dispenser» з паралельним обліком кількості виданих ними квитків. Додана можливість автоматичного нарахування квитків на будь-яких апаратах і атракціонах. У систему доданий: облік дій персоналу, продаж складних пакетів послуг (з обмеженням за часом, кількістю ігор, часом використання).
  • 2011
    Розробка і установка системи оплати послуг і управління лояльністю CashFusion 3.0 (soft + hard + RFID). Автоматизований найбільший ДРЦ в Україні: льодовий каток, 130 розважальних апаратів, 6 касових вузлів, 27 турнікетів, 5 інформаційних терміналів. Реалізовані функції застави, штрафу, продажу товарів, одночасно з використанням «Time-card» і комбінацією різних апаратів/ атракціонів/ відвідувань, це дає практично безмежний інструментарій для управління системою лояльності відвідувачів ДРЦ. Площа покриття більше 13000 м2 з обробкою кількох сотень транзакцій в секунду.
  • 2012
    Впровадження «E-ticket» (повна емуляція «Arcade Game Ticket Dispenser») на 80 redemption апаратів + ​​автоматичний магазин призів.
  • 2014
    Загальна кількість ДРЦ, що використовують «Cash Fusion», зросла до 100 об'єктів.
  • 2015
    Розробка і установка системи оплати послуг і управління лояльністю CashFusion 4.0 на основі 4 "LCD терміналів, з можливістю роботи персоналу з системою зі смартфона.
  • 2016
    Автоматизація відкритого парку атракціонів площею 40 000 м2, з використанням 7 "LCD терміналів.
  • 2017
    Розробка системи оплати за фактом перебування в точках прибутку відвідувача на основі bluetooth-браслетів.

Можливості CashFusion

Технології системи CashFusion дозволяють адаптувати її практично під будь-який роздрібний бізнес з продажу послуг. Кожне рішення унікальне - так само, як унікальний кожен бізнес, в якому його можна використовувати. Опишіть завдання, які ви хотіли б вирішити, і ми запропонуємо вам рішення, яке буде максимально ефективно для вашого бізнесу.

Розважальні центри для всієї родини, дитячі розважальні центри, парки атракціонів, роллердроми, льодові катки, аквапарки, сімейні центри дозвілля

Нічні клуби, антікафе, зони з продажем за часом перебування, більярдні та боулінг клуби, SPA-салони та рекреаційні комплекси

Концерти, музичні фестивалі, конференції, спортивні заходи, проведення спортивних змагань з будь-яких видів спорту

Освітні центри, школи, коледжі, університети



А також будь-які бізнеси, в основі яких лежить оплата за вхід або час перебування, з різними тарифами в різних зонах (приміщеннях), як в закритих, так і на відкритих майданчиках. Ми хочемо, щоб ви нам довіряли, тому розмістили опис найбільш показових проектів і завдань, які були успішно вирішені в рамках проекту. Ви можете отримати підтвердження нашої компетенції у будь-якого з авторів відгуків.

Більше 100 реалізованих проектів

4000 одиниць автоматизованого обладнання
100 000 годин підтримки клієнтів у режимі 24/7
5 000 000 зареєстрованих акаунтів клієнтів

Реалізовані проекти

Мережа ДРЦ "Пластилін"

2005 - Донецьк, 2007 - Луганськ, Маріуполь, 2009 - Черкаси

У 2005 році до нас звернувся один з операторів тільки зароджувавшогося ринку дитячих розважальних центрів, поставивши завдання автоматизації свого об'єкта, для чого було необхідно розробити локальну систему оплати послуг з нуля. На той момент існували подібні системи оплати за допомогою карток у кількох зарубіжних постачальників. але замовника не влаштовувала віддаленість і повільна реакція технічної підтримки, ціна продукту і його подальшого супроводу, а також відсутність необхідного маркетингового функціоналу. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:

  • Розробка і запуск системи з нуля за 3 місяці;
  • Дисконтна програма, побудована на 7-ми візуально різних картах з магнітною смужкою;
  • Установка автоматичних терміналів моніторингу стану і поповнення рахунку, а також розміну на жетони;
  • Зарахування паперових квитків на рахунок клієнта через автоматичний термінал обліку квитків (ticket-eater);
  • Візуальний контроль клієнтом всіх операцій з рахунком за допомогою другого клієнтського монітора на кожному касовому вузлі;
  • Підключення фіскальних реєстраторів (за час роботи системи змінилося три покоління фіскальних пристроїв);
  • Синхронізація спочатку двох, а потім трьох розважальних залів зі створенням резервних копій;
  • Віддалений контроль (автоматична відправка повідомлень про результати роботи залів на мобільний телефон), віддалене управління програмою і контроль результатів роботи з будь-якої точки світу;
  • Управління та контроль запуску ігрового циклу обладнання, неадаптированного до режиму «початок/закінчення гри»: soccer table, міні-боулінг, електронний тир, автодром;
  • Гнучкі пакети послуг на основі «time card»;
  • Магазин призів;
Ми продовжуємо взаємовигідну співпрацю з оператором до цього дня.

"Фентезі Таун"

2010, Чернівці

Співпраця з великими корпораціями, однією з яких є «DDG group» - це завжди перевірка продукту на відповідність високим корпоративним вимогам. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:


  • Автоматизований ролер-дром з функцією оплати як за вхід, так і за часом перебування;
  • Облік виданих паперових квитків;
  • Електронний магазин призів;
  • У 2012 році при допоставці була вперше поєднана робота системи «CashFusion» 2.0 і системи «CashFusion» 3.0 на одному об'єкті.

«Colorito»

2010 - вуличний парк атракціонів, 2014 року - синхронізація з ДРЦ, Одеса

У 2010 році перед командою було поставлено завдання автоматизації процесу оплати в вуличному парку атракціонів в місті Одеса. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:


  • Величезна площа парку - майже 1000 м2;
  • Низька щільність атракціонів, гойдалок та ігрових симуляторів на великій площі;
  • Бездротова система оплати, так як підключити всі апарати до мережі було неможливо;
  • Всі апарати перебували на вулиці, а частково - і під відкритим небом, через що була розроблена відповідна пиловологозахищенність системи.
Практично без збоїв і будь-яких проблем парк пропрацював кілька років, пройшовши за цей час, без перебільшення, і вогонь, і воду. У 2014 році від цього ж замовника надійшов запит на автоматизацію ще одного парку в місті, з умовою повної синхронізації залів. У клієнтів повинна була бути одна карта, яку можна було б і поповнювати, і використовувати в кожному розважальному центрі. Ми впоралися і з цим викликом, успішно об'єднавши обидва об'єкти в нашій системі. Парки відмінно продовжують працювати по сей день.

«Веселий Вулик»

2010, 2017 рік, Львів

Перша автоматизація ДРЦ у Львові. Варто зауважити, що даний замовник після використання подібної системи альтернативного постачальника повернувся до нас, оцінивши унікальні можливості нашого продукту. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:

2010:

  • Повністю бездротова система оплати послуг і управління лояльністю« CashFusion »;
  • Багаторівнева дисконтна програма;
  • Окремий бонусний рахунок;
  • Відображення фактичної суми оплати відразу після транзакції з урахуванням дисконту та залишку на рахунку;
  • Віддалене управління програмою і контроль результатів роботи з будь-якої точки світу.
2017
  • Синхронізація між двома залами, зі створенням резервних копій;
  • Заміна видачі паперових квитків електронними, з прямим зарахуванням на рахунок покупця;
  • Оновлення програмної частини першої зали, без зміни апаратної частини системи оплати послуг і управління лояльністю «CashFusion»;


Щиро дякуємо компанії SoftDrive за швидку і якісну роботу, завдяки якій продовжуємо співпрацю. У зв'язку з відкриттям нового об'єкту у Львові ми вдруге звернулися до SoftDrive з проханням установки системи CashFusion, оскільки до цього вже переконалися в її зручності і якості. Працівники швидко і успішно встановили систему і провели синхронізацію між двома залами. На даному етапі система працює відмінно, є дуже легкою і зручною у використанні. Співробітники SoftDrive професіонали своєї справи, швидко реагують на будь-які, навіть дрібні прохання і дають консультації з будь-якого приводу. Тому в черговий раз спасибі за відмінну роботу.

«Веселий Вулик»

"Фунтура"

2011, Донецьк

Найбільший і найтриваліший за часом підготовки і реалізації проекту в нашому портфелі. Основним підрядником проекту була бельгійська компанія «КСС», і узгодження технічного завдання почалося за півтора року до запуску. На момент відкриття це був найбільший ДРЦ в Україні, площею 13500 м2. Нам вдалося виграти тендер у провідних міжнародних постачальників не тільки завдяки ціні, але і функціональності, недосяжній нашим конкурентам на той момент. Справжнім викликом став запуск об'єкта. У будь-якому проекті запуск системи оплати послуг це «остання миля». Підготовчі роботи можна почати задовго до запуску, але перевірити працездатність об'єкта можливо тільки після 100% готовності апаратів, турнікетів, електричних мереж, СКС. При такому обсязі робіт і декількох десятках субпідрядників тільки в ніч перед запуском стало відомо, що локальна мережа працює тільки частково, і до урочистого відкриття працювати не буде. На площі 13500 м2 і з такою кількістю пристроїв нам довелося працювати 12 годин без перерв, щоб вручну перевести систему на «офлайновий» аварійний режим роботи, з використанням технології «електронного гаманця». Крім довгого списку інновацій, яким ми можемо пишатися, нам вдалося підтвердити статус постачальника, для якого не існує безвихідних ситуацій. Завдяки успішній перевірці наших можливостей, замовник звернувся до нас при відкритті наступного об'єкту в Маріуполі, для встановлення CashFusion на нього і для настройки синхронізації двох об'єктів. Більшість із зазначених нижче завдань були вирішені вперше не тільки в Україні, але і в світі. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:


  • Автоматизований каток, із заставою прокатного обладнання та оплатою товарів, штрафів;
  • Повністю бездротовий комплекс, побудований на власному, унікальному протоколі з обробкою кількох сотень транзакцій в секунду;
  • RFID карти;
  • 130 комплектів обладнання на розважальні апарати;
  • Інсталяція 6 касових вузлів;
  • Монтаж 27 комплектів обладнання на турнікети;
  • 5 інформаційних терміналів;
  • Автоматизований магазин призів з використанням електронних квитків на 53 redemption апаратах;
  • Фіскальний продаж товарів і послуг;
  • Реалізовані функції застави, штрафу, продажу товарів, одночасно з використанням «Time-card» і комбінацією різних апаратів/атракціонів/відвідувань. Це дає практично безмежний інструментарій для управління системою лояльності відвідувачів ДРЦ.


Завжди приємно усвідомлювати, що в Україні створюються актуальні технологічні продукти. З командою «SoftDrive» ми познайомилися перед запуском проекту СРЦ "Фунтура" в Донецьку в 2011. Ми разом пережили і не зовсім гладке, але таке довгоочікуване відкриття і надалі велику кількість реалізованих акцій. Справжнє партнерство перевіряється саме в непростих ситуаціях. Які б ми не ставили перед собою сміливі і амбітні завдання, які б складні для технічної реалізації ми не вигадували торгові акції, ми завжди були впевнені в тому, що команда професіоналів і просто по-хорошому одержимих ідеєю створення якісного продукту людей - команда "SoftDrive" допоможуть нам реалізувати все задумане. Нам завжди вдавалося слідувати тенденціям ринку і очікуванням споживача завдяки швидкій і професійній реакції команди «SoftDrive». Вперше спільно реалізована інноваційна система обліку тікетів редемшн апаратів "E-tickets" в Україні стоїть окремо від інших складних завдань, поставлених перед хлопцями і успішно реалізованих. Провести запуск залу в 170 од. техніки при відкритті, створити новий маркетинговий інструмент за короткий час або забезпечити підтримку роботи нового продукту за лічені години - все це робота команди "SoftDrive". Навіть коли у нас були підстави сумніватися в успіху - хлопці розвіювали наші сумніви своїми професійними діями. Вже маючи за плечима багатий досвід роботи з різними командами і продуктами, можу сміливо рекомендувати в Україні та за її межами співпрацю з командою «SoftDrive».

Євген Катков CEO "СЦР Фунтура"

«Чудо-парк»

Більше десяти об'єктів по всій країні, з 2012 року

Системне партнерство перевіряється тільки часом і здатністю знаходити компроміс в будь-яких ситуаціях. «Чудо парк» - це найбільший системний замовник, якому ми автоматизували більше десяти залів з 2012 року. В рамках співпраці основне завдання від замовника полягало в технічній підтримці роботи продукту в режимі 24/7 і адаптації до різних бізнес-моделей на підприємствах замовника. З огляду на сильну розкиданість об'єктів замовника по території країни, нам потрібно було на ділі довести надійність роботи системи «Cash Fusion» в дуже різних умовах і якість роботи служби сервісу на деяких об'єктах. Ми, фактично, стали основною сервісною службою замовника. Високі вимоги до ідеальної роботи системи стали для нас серйозним викликом, з яким ми успішно впоралися, і продовжуємо успішну співпрацю в даний момент. Яскравий приклад, що підтверджує це - автоматизація залу розважальних автоматів, розташованого в Gorky Central Park of Culture and Leisure, м.Харків. Які завдання були вирішені в рамках проекту:


  • Змішана система продажу послуг;
  • Оплата за вхід, оплата за час, оплата за гру;
  • Висока зашумленность, за рахунок потужної системи місцевої WI-FI мережі;
  • Високий рівень перешкод від великих паркових атракціонів, таких як «Американські гірки» і т.д .;
  • Висока пропускна здатність, яка повинна забезпечувати послугами центрально-міський розважальний центр для двохмільйонного міста;

Бездротова версія на основі власного протоколу передачі даних CashFusion 3.0 дозволила обрати найбільш стійкий алгоритм передачі даних, який забезпечив високу надійність і швидкість, перешкодозахищеність від обладнання розважального центру.


Як власниця мережі дитячих розважальних центрів, я завжди дуже уважно ставлюся до вибору партнерів, оскільки я надаю послуги по всій країні для найголовніших моїх клієнтів - дітей. На мою думку, виходячи з досвіду співпраці з багатьма іншими компаніями за довгий час, в даний момент ця компанія краще за інших.

Вікторія Діденко COB “Чудо Парк”

«Fun Zzzone»

2014, Київ

У будь-якому бізнесі час - гроші, а в малому це часто питання існування бізнесу як такого. У 2014 році, за 3 тижні до Нового року і, одночасно, до запуску об'єкта, до нас надійшло замовлення на автоматизацію невеликого дитячого освітньо-розважального центру «Fun Zzzone» в ТРЦ «Art-mall», м.Київ. Незважаючи на дуже стислі терміни, об'єкт був запущений вчасно. В рамках проекту реалізували комплексні пакети послуг за час, кількість відвідувань, ігор, з нарахуванням бонусів покупцеві, як за активність гри, так і за активність відвідувань за період часу.


Напередодні Нового Року, коли всі фірми підводять підсумки, і на самому початку великої кризи, в хиткій фінансової ситуації для будь-якого бізнесу, ми відкривали дитячий розважальний центр «FunZzzone». Терміни на реалізацію були катастрофічно малі. Але день відкриття був призначений, і, не дивлячись на те, що навіть у адміністрації торгового центру АртМолл були великі сумніви, ми були відкриті в запланований час. Завдяки злагодженій роботі команди SoftDrive і професіоналізму, вся система була налагоджена і навіть встигли розробити і додатково впровадити систему лояльності, чим змогли ще більше порадувати клієнтів центру. З розробкою, навчанням і постійною технічною підтримкою від компанії SoftDrive центр якісно працює, швидко окупається і може ще розвиватися і поліпшуватися, додаючи весь час нові розробки.

Віктор Чернецький CEO «FunZzzone»

«Most Playland»

2016, Дніпро

Перший проект, реалізований для замовника нерезидента України. Відповідно, була гостра необхідність відповідати міжнародним вимогам оператора декількох десятків залів по всьому світу при автоматизації цього ДРЦ. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:


  • Відображення повної інформації клієнта за допомогою 4" дюймових LCD дисплеїв;
  • Багатомовна підтримка;
  • Адаптація звітів і налаштувань під вимоги керуючої компанії, що працює по всьому світу;
  • Висока продуктивність системи для забезпечення беззбійної роботи ДРЦ, розміщеного на території одного з найбільш прохідних ТРЦ України - Мост-Сіті;
  • Спільна експлуатація;
  • Зони оплати за часом, за кількістю гри, тимчасові пакети з безлімітними іграми;
  • Багаторівнева система бонусів, інтегрована з електронною системою обліку виданих квитків;
  • Магазин призів, продаж суміжних товарів і послуг.

"Екстрім парк"

2016, Маріуполь

У 2016 році перед командою було поставлено завдання автоматизації процесу оплати в парку екстремальних розваг під відкритим небом в місті Маріуполь. Завдання, які були успішно вирішені в рамках проекту:


  • Відображення повної інформації клієнта за допомогою 7" дюймових LCD дисплеїв;
  • Додаткові елементи індикації для додаткового контролю транзакції за допомогою відеоспостереження;
  • Захищеність апаратної частини системи від погодних умов вулиці;
  • Спеціальне нанопокриття корпусу модуля оплати, що відштовхує воду і бруд, та захищає від дрібних подряпин;
  • Одночасна підтримка роботи RFID браслетів і карт стандарту MiFare;
  • Розпізнавання кількості граючих на атракціоні за допомогою цифрової камери і нейронної мережі;
На даний момент, оновлена апаратна частина системи показує високу ступінь надійності.

Калькулятор CashFusion

Системи оплати роздрібних послуг і управління лояльністю

од.

Кількість касових і робочих місць під обладнання системою CashFusion

од.

Кількість окремих ігрових місць (відповідно до кількості приймачів монет), турнікетів (враховує два комплекти на кожен, вхід і вихід)


Окупність

На перший погляд, система оплати є внутрішнім інструментом компанії і не має терміну окупності, так само як парковка, санвузол, трафікові зони для відпочинку тощо. Чи створює система оплати «CashFusion» додаткову цінність, за яку клієнт готовий платити більше? Як не дивно - так, і рентабельність системи «CashFusion» легко порахувати.

1. Залишки на дебетних рахунках - це гроші, які ваші клієнти довірили вам, але не використали для отримання послуг або товарів. В правильно налаштованих воронках продажів на повторне відвідування, покупець залишає до 10% від витрачених грошей, (одночасно вони є його резервом).
2. Збільшення щільності грошового потоку - система «CashFusion» дозволяє швидше робити покупки, швидше отримувати послуги, збільшуючи прохідність в рази. Безумовно, це відбувається лише тоді, коли всі інші інструменти надання послуг працюють з тією ж продуктивністю.
3. Поліпшення якості послуги - додатковий контроль транзакцій покупця і дій персоналу дозволяє з ймовірністю близькою до 100% вирішити будь-яке питання, яке виникло при отриманні послуги. Адже в разі скасування транзакції ви повертаєте не гроші, а можливість отримати ще одну послугу. Відсутність негативу набагато важливіша для конверсії відвідувача в постійного покупця, ніж наявність конкурентних переваг.

Залежно від вашої бізнес-моделі, окупність системи оплати і управління лояльністю бізнесу «CashFusion» лежить в межах 4-6 місяців, при цьому після закінчення власного терміну окупності, система прямо зменшує термін окупності основного продукту або послуги. Просто наявність системи, під яку ви адаптували свій бізнес, не гарантує подібних результатів, вони можуть бути досягнуті тільки за тонкої адаптації системи оплати і управління лояльністю CashFusion під ваш бізнес. Багаторічний досвід ведення системи клієнтів дозволяє нам інтегрувати CashFusion з урахуванням сильних сторін вашого бізнесу, і інструменту який ми вам пропонуємо.

Технології SoftDrive

softdrive.com.ua


Local billing systems

.NET, NodeJS, C++, Qt, MySQL, PostgreSQL, Office OpenXML

Business-class web and native applications

NodeJS, MongoDB, Meteor, HTML5+CSS3, TypeScript, ReactJS, AngularJS, Material Design, AWS, Google Apps integration

Sensors and navigation

Software and hardware for embedded networking systems. STM/Atmel based hardware, RFID, WiFi, BLE, ZigBee, Custom RF. Telit and SIMCOM GSM, GPS. C++11

Access control systems

STM based hardware, RFID, WiFi, BLE. Telit GSM. C++11, vehicle monitoring systems and integration

Logistics applications and integration

NET Windows App, C++/Qt, NodeJS, TypeScript, Android Java App, Docker, Mapping/GIS development, 1C integration, Encryption

Offline retail automation and marketing solutions

NodeJS, Elasticsearch, TypeScript, ReactJS, Material-UI, Semantic-UI, Docker, MongoDB, Amazon S3, Google Custom Search API

Зв'яжіться з нами